YOK - SAY



Bundan birkaç hafta önce İnstagram da bir canlı yayın izledim. Bildiğiniz gibi iki kişilik bir sohbet bu.
Sayfa sahibi kendisine bir konuk almış ve kişisel gelişim tadında, ruhu besleyen cümlelerden oluşan keyifli sohbetlerine izleyicileri de dahil etmişti.

Gelen konuk bilgilendirici ve eğlenceli giden sohbetin bir bölümünde yaşadığı bir olayı izleyicilerle paylaştı.
"Hayatımın en karamsar dönemini geçirmekteydim. 

Elimde olanlarla yetinemeyip hep dana fazlasını istemekteydim. Üretkenliğin getirmiş olduğu egoya yenik düşerek daha çok çabalayıp, daha fazla azimli olarak hayatta daha başarılı olma gayesindeydim.
 
Ancak hayat her zaman insanın planlandığı gibi olmaz. Çok güzel işlere imza atmış olsam da kısmetimde ne varsa payıma düşen de oydu aslında. 
Tüm bunlardan şikayetlenip, hayal ettiğim konuma gelemememi anlatmak için gidip birinin kapısını çaldım. 

Mürekkep yalamış, dirsek çürütmüş ve benliğini, kişiliğini, egosunu doyurmuş birisinin kapısıydı bu.
Gidip tüm çabalarımı, çalışmalarımı, gayretlerimi, olmak isteyip te olamadığım yeri anlattım.

Karşımdaki hayran olunası kişi oturduğu yerden anlattıklarımın hepsini sonuna kadar sessiz sessiz dinledi ve sonunda ağzından sadece tek bir kelime çıktı. 

"YOKSAY..." .

Yorum Gönder

0 Yorumlar