AŞKIN ÜLKESİ OLUR MU?


Bu yolun hem gidişi hep dönüşü var, kimine göre
Dönüşlerde bizim işimiz yok, böyledir bizdeki töre
Aşkın hiç ülkesi olur mu? Tanımaz hiçbir yöre
Sende beni benim gibi kıymetlendirdin ve
Daha mı güzelleşti günler? Ay daha mı parlak?
Beni ne hale koydun? Dön de bir halime bak
Yanmışım zaten aşkından bir kibritte sen çak
En masum halimle yaşarım aşkını çırılçıplak
İstersen hiç konuşma, hatta bana dokunma 
Bir gülümsemen yeter beni hayata bağlamana
Umurumda değil hiçbir şey, hatta bu dünya
Sana en kıymetlim dedim ya gerisi boştur bana
Günden güne olur mu? Aşk hiç büyür mü? Ama oluyor
Dağlar, tepeler bile gözüme küçük görünüyor
Zamanı tutamıyorum avuçlarımdan akıp gidiyor
Ama kalbim hala seni ilk günkü gibi seviyor
Seni bana ekledim, bir ömür boyu bekledim
Hayatıma geldin ve hoş geldin sevgilim
Seni bana ekledim bir ömür boyu bekledim
Yüreğime girdin ve hoş geldin

Şiir: Tolga Özşahin

Yorum Gönder

0 Yorumlar